studia podyplomowe BIZNES I MEDIA o specjalizacji

ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ


banner vademecum strona wsnoz 2019

Rozpocznij Studia Podyplomowe Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej już dziś
 
 
Zarezerwuj sobie miejsce
533 274 001 lub online

a dokumenty donieś później
 
Nawet do 80% DOFINANSOWANIA z Urzędu Pracy lub PFRON
Całkowity koszt studiów 3600
Rezerwacja miejsc i promocja czesnego 3100 do 10 12 2019
Czas trwania 2 semestry
Zakończenie rekrutacji 24 12 2019  (Dołącz jeszcze do tej grupy)
Planowany kolejny zjazd 20.04.2019
 
 
Aplikuj teraz
533 274 001 llub online
 

a dokumenty donieś później
Bonus Specjalny
ważny do 10 12 2019
Przy zapisie Drugi Kierunek  20 % taniej   

lub Kadry i rawo pracy w praktyce za 2880 zł
lub Studia podyplomowe BHP za 2560 zł  

Skorzystaj z okazji
 Zadzwoń lub Zapisz się online
Następne terminy rozpoczęcia Studiów ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ:
Termin: 08.06.2019
C
zesne: 3900 
Koniec rekrutacji: 01.06.2019

Zajęcia Praktyczne

Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej, Szosa Chełmińska 17, Toruń
Rekrutacja i Zapisy:

Zajęcia Praktyczne

Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej, Szosa Chełmińska 17, Toruń

Czas trwania studiów: 2 semestry 

System zajęć: zaoczny (sobota, niedziela), zjazdy co 2-3 tygodnie

Cel studiów:

Nabycie wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowej organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej.

Adresaci:

Studia przeznaczone są dla absolwentów wszystkich uczelni (kierunków). Oferta skierowana jest przede wszystkim do pracowników administracji rządowej i samorządowej, którzy pragną podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
  • Cel studiów: Nabycie wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowej organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej.

Wykładowcy

Eksperci zajmujący się problematyką związaną z zarządzaniem zasobami ludzkimi, posiadający doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

Absolwent:

  • posiada wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania w sferze publicznej,
  • posiada praktyczne umiejętności menagerskie,
  • potrafi kształtować politykę kadrową w instytucjach publicznych,
  • potrafi wykorzystać nabytą wiedzę w kontekście prawa pracy oraz elementów ustroju administracji publicznej.

Wymagane dokumenty: 

  • wniosek do pobrania w biurze rekrutacji,
  • potwierdzenie wpłaty 700 zł (w tym 0 zł wpisowego + 700 zł w poczet I raty),
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (I lub II stopnia),
  • kserokopia przygotowania pedagogicznego,
  • 1 zdjęcie legitymacyjne

Dodatkowe informacje:

  • Zajęcia odbywają się w salach wyposażonych w sprzęt multimedialny,
  • Jeżeli jesteś zarejestrowany w Powiatowym Urzędzie Pracy i chciałbyś zwiększyć swoje szanse na rynku pracy, istnieje możliwość sfinansowania studiów podyplomowych przez Twój PUP.
    Zastrzegamy prawo do zmiany terminu organizacji, inauguracji kierunku i pierwszych zajęć.

ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ W:
CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH "VADEMECUM"
ul. Szosa Chełmińska 17 87-100 Toruń 

WYŻSZA SZKOŁA NAUK O ZDROWIU
SANTANDER BANK POLSKA S.A.  84 1090 1072 0000 0001 3570 5294  

w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko, kurs i miasto kształcenia:
(np. Jan Kowalski/Zarządzanie w administracji/Toruń)

Search